הקמת חנות וירטואלית – לאיזה עסקים זה מתאים?

בעידן המתקדם והטכנולוגי, בשנת 2021, בעקבות משבר הקורונה הרבה מאוד חנויות עברו לעולמות הדיגיטל. בעקבות זאת, קיימת דרישה רבה לבניית חנויות וירטואליות עבור בעלי החנויות הפיזיות והמקומיות. בעת הבחירה, כדאי לבחור את השירות אצל בונה אתרים עם המלצות, עם ניסיון בעיצוב גראפי, וותק מקצועי. במאמר זה, חברת קבוצת ברנולי מספקת את כל המידע הדרוש – הקדמה על תחום הקמת חנויות וירטואליות, כמה זה יעלה לכם באופן משוער, ולאיזה עסקים זה מתאים. כל התשובות כאן, בואו נתחיל.

אודות חנות וירטואלית – הקדמה והיכרות ראשונית

חנות וירטואלית הינה פלטפורמת מסחר אינטרנטית אשר מספקת קנייה מקוונת באמצעות אתר האינטרנט. הפלטפורמה נראתה לראשונה אי שם בשנות ה־90, ומאז משגשגת נפלאות בזכות הדרישה וההתפתחות. הפלטפורמה מבוססת מוצרים, עמודים ייעודיים לרכישה, ועמודי קטלוג של מוצרים ללא קנייה מקוונת. 

הפלטפורמה מתממשקת והולכת יד ביד עם ספקיות הסליקה הישראליות, היא מתממשקת גם לחשבוניות. במטרה למכור מוצרים ברחבי האינטרנט, בערוצי הפרסום המיידיים, תצטרכו לבנות רשת מוצרים. במילים אחרות, תצטרכו חברה לבניית אתרים אשר מתמחה בעיצוב והקמת חנות וירטואלית פרטית ואישית.

הפלטפורמה תסייע לכם להגדיל את המוניטין של המותג באמצעות האינטרנט. בנוסף, ייעודה הסופי של הפלטפורמה היא לייצר מכירות, הגדלת הרווחים של העסק וכמובן הגדלת מועדון הלקוחות. בסופו של דבר, חנות וירטואלית היא נכס אינטרנטי לכל דבר, בעלת יתרונות משמעותיים, ולעיתים גם חסרונות. זוהי ההכרות הקצרה ביותר עם החנות הווירטואלית, כעת, תצטרכו לבחור בספק המתאים ביותר. רגע לפני, כדאי לבחון את שוק המחירים הארצי, כמה זה באמת יעלה לכם.

בניית חנות וירטואלית – למי זה מתאים?

בניית חנות וירטואלית דורשת עבודה רבה, ידע טכני בבניית פלטפורמות וכמובן בעיצוב גרפי ע"י פוטושופ. כיום, בשנת 2021, נפוץ לבנות חנות וירטואלית באמצעות וורדפרס ועל ידי התקנת תוסף WooCommerce. וכעת, לשאלה הנפוצה מכולן – למי זה באמת מתאים? לאיזה סוגי עסקים? ובכן התשובה חד משמעית – לכולם. בניית חנות וירטואלית מתאימה לעסקים מקומיים, לחנויות מקומיות, למשרדים, וכמובן לאנשי מקצוע. 

בנוסף, ההקמה מתאימה גם לעסקים שעוסקים במוצרי עדשות מגע חודשיות, מוצרי מחשבים וגיימינג, ועוד. כדאי ומומלץ להתאים את הפלטפורמה, את רמת התכנות והעיצוב בהתאם לאופי וסגנון העסק. לדוגמא – אתר בתחום המחשבים דורש עיצוב שונה לגמרי, צבעים חיים ובהירים יותר. ומהצד השני, אתר בתחום האופנה ידרוש עיצוב נקי ואלגנטי. ללא ספק, בניית חנות וירטואלית מתאימה כמעט לכל אחד לדוגמה .

כמה עולה הקמה של חנות וירטואלית?

המחירים להקמת חנויות וירטואליות משתנות בהתאם לבחירת בונה האתרים או החברה המבצעת. ברוב המקרים, המחירים מתחילים החל מ־3,500 ₪ ויכולים להסתיים גם במחיר של 5,000 ₪ ומעלה. 

המחירים תלויים במורכבות העבודה, בדרישות הביצוע, ברמת העיצוב, במידות ההתאמה והתכנות, וכמובן בשעות העבודה הנדרשות לכך. ללא ספק, המחיר שווה כל שקל. חנות וירטואלית לדוגמה לרכישת עדשות מגע חודשיות תתרום להתפתחות הכלכלית. לחשיפה העסק בפני לקוחות פוטנציאלים, וכמובן למתן שיתופי פעולה הדדיים. כדאי ומומלץ לבחור בחברה אשר מסוגלת לחשוב מחוץ לקופסה, לספק גם שירותי עיצוב וגם בנייה במקום אחד.

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר משתלמת התקשרו עכשיו לקבוצת ברנולי – 050-999-7928.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר