כל מה שצריך לדעת על בניית אתרי מסחר

כאשר יש ברשותכם עסק, אתם רוצים שאתר המסחר שלכם יהיה ברמה הכי גבוהה שיש. לכן כדאי שתחפשו את שירותי בניית האתרים המקצועיים והמנוסים ביותר. רצוי מאוד גם שהחברה שתבנה לכם את האתר תהיה גם זו שתקדם אותו, פשוט כי כשהחברה שתבנה את האתר עצמו גם תכיר אותו הכי טוב. אז מה חשוב לדעת על אתרי המסחר ועל החברה שתבנה אותם? ואיך עושים את זה הכי חכם? כל התשובות בהמשך.

מה חשוב לדעת על אתרי מסחר

הדבר הראשון שחשוב לדעת על אתרי המסחר הוא שהוא צריך להיות מושך, מוכר ומעניין. למה? פשוט כי אתר המסחר שלכם הוא כרטיס הביקור של העסק שלכם באינטרנט, וכטיס ביקור זה מצרך בעל חשיבות קריטית בשיווק של עסק. בעידן כמו שלנו, הנוכחות באינטרנט הינה החשובה ביותר בכל מערך שיווק בו תבחרו עבור העסק שלכם, אתם רוצים לשווק איפה שכולם נמצאים. וכולם נמצאים ברשתות החברתיות ומבצעים חיפושים דרך מנועי החיפוש. למשל, אם אדם מעוניין לבצע רכישה אונליין של מכשיר עיסוי לגב למשל, הדבר הראשון שיעשה יהיה לפנות לגוגל ולבצע שם חיפוש. אתם רוצים שאתר המסחר שלכם יהיה בין התוצאות הראשונות שיופיעו. 

אתרי מסחר אמורים גם להיות בנויים כך שיובילו את המבקרים באתר לבצע רכישה או לפחות לשהות באתר כמה שיותר זמן. מטרתו הסופית של אתר מסחר היא בסוף להיות איש המכירה הכי טוב שלכם ולהצליח לבצע מכירות. 

טיפים לבניית אתר מסחר בצורה חכמה

לבניית אתר מסחר ישנן הרבה צורות ודרכים שונות. אך לא כולן חכמות ויביאו את התוצאות הרצויות עבורכם. 

אלו כמה טיפים חשובים ביותר בבניית אתר מסחר חכם:

  • הרשמה קצרה ככל הניתן – אם האתר שלכם דורש הרשמה, כדאי שתצרו תהליך הרשמה קצר ככל האפשר. הגולשים לא אוהבים למלא טפסים ארוכים וחופרים. נסו ליצור טופס פשוט ומהיר למילוי ככל הניתן ואם אפשר, קצרו את הדרך בעזרת הרשמה לאתר עם פרופיל הפייסבוק או אימייל.
  • הניעו את הלקוח לפעולה – עיצוב האתר צריך לתמוך במטרות העל וכן וביעדים של האתר. בזמן עיצוב האתר, הטמיעו כלים המניעים את הגולש לפעולות הרצויות באתר: הוספת מוצרים לסל הקניות, הגעה לשלב הסליקה, הרשמה לניוזלטר או כל פעולה מבוקשת אחרת.
  • תמונות באיכות גבוהה – אם אתם מציגים מוצרים באתר, כדאי להציג אותם בעזרת תמונות באיכות גבוהה מאוד. כדאי מאוד גם שתציגו יותר מתמונה אחת. מצד הלקוח, הדפדוף בין כמה תמונות שונות יעניק תחושה של בדיקה לעומק של המוצר וכך גם יגדיל את האמון במוצר. תמונות באיכות נמוכה עלולות לגרום לתחושת חוסר וודאות בנוגע למוצר או השירות. לכן, הקפידו שהתמונות יהיו באיכות גבוהה ככל הניתן.

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר