5 סיבות שאתה חייב לקדם את האתר שלך בגוגל

קידום אתרים אורגני היא טכניקת פרסום באינטרנט מהמובילות היום בארץ ובעולם, אם לא המובילה שבהן. באמצעות טכניקות שונות וידידותיות למנוע החיפוש ניתן לקדם את האתר שלכם במעלה תוצאות החיפוש של גוגל, להזרים יותר תנועה לאתר שלכם ולקבל יותר לקוחות מההשקעה הכספית שלכם בפרסום העסק. על אף ההצלחה של טכניקת קידום האתרים בארץ ובעולם עדיין ישנם בעלי עסקים סקפטיים לגבי יעילות השיטה וההצלחה שלה. לשם כך ריכזנו עבורכם רק 5 מתוך עשרות סיבות מדוע כדאי לכם להשקיע את תקציב הפרסום שלכם בקידום אורגני.

סיבה 1 – תנועה איכותית:

קידום אורגני היא טכניקת פרסום שמביאה תנועה ממנועי החיפוש ובראשם מנוע החיפוש הפופולרי של גוגל. תנועה אורגנית ממנוע החיפושית הנה התנועה האיכותית ביותר שאתם יכולים למצוא באינטרנט, כיוון שמדובר באנשים בשלים שמחפשים מידע/מוצר/שירות מסוים בגוגל ורוצים להיכנס לאתר שלכם אם הכותרת שתופיע להם בתוצאות תעניין אותם. כמובן שאתם רוצים להיות כמה שיותר בראש תוצאות החיפוש כדי שהם יראו אתכם בין התוצאות.

סיבה 2 – מוניטין:

להיות בין הראשונים בגוגל לא רק עוזר לכם להביא תנועה רבה ממנועי החיפוש אלא גם ממתגת אתכם כמומחים בתחום שלכם. אם תהיו בין הראשונים בביטויי מפתח מרכזיים בתחום שלכם זה אוטומטית יהפוך אתכם בעיני רבים לחברה מובילה בתחום, גם אם מדובר בחברה קטנה בהרבה מבחינת הממוצע בתחום. פרט מעניין זה יכול לסייע לכם בהצמחת העסק בצורה משמעותית ותוך זמן קצר.

סיבה 3 – אתר מעודכן ופעיל:

חלק אינטגרלי מכל הליך קידום אתרים הוא שמירה על אתר פעיל ומעודכן לעתים קרובות. זה אומר שאל האתר יועלו מאמרים על בסיס שבועי או בהתאם לתכנית הקידום של חברת הקידום, אולם בכל מקרה יועלו מספר מאמרים בחודש לאתר שלכם בחלוקה מסוימת הגיונית שתסייע לשמור על אתר פעיל ומעודכן.

סיבה 4 – שיפור חוויית המשתמש:

חוויית משתמש הוא מושג שאנו נתקלים בו הרבה בשנים האחרונות והוא חשוב מאוד בעיני גוגל. למעשה, כל הפעולות שאנו מבצעים על מנת לשפר את חוויית הגלישה והשימוש באתר שלנו מסייעים לנו בדרך כזו או אחרת גם לקידום האתר שלנו, גם אם זה אינו נראה לעין. מלבד זאת, הרי שבאמצעות שיפור חוויית המשתמש תוכלו גם להגדיל את אחוז ההמרה של גולשים ללקוחות.

סיבה 5 – דוחות, מעקב ושיפורים:

כשאנו מכוונים לשיפור ופועלים מתוך מטרה אז יש לדברים נטייה להתקדם בהתאם. תארו לכם שאתם פועלים ללא מטרה מסוימת, הפרסום שאתם מבצעים הוא מבולגן ולא לפי תכנית מסודרת ואין לכם מעקב אחר התוצאות שלכם. אתם סתם זורקים את כספיכם באוויר מבלי לדעת לאן נושבת הרוח. כאשר אתם פועלים לטובת מטרה מסוימת (קידום ביטויי מפתח, הגדלת נפח הגולשים באתר, הפיכת הגולשים ללקוחות וכו’) הרי שיש מטרה, יש תכנית להשגת המטרה ויש דוחות מעקב חודשיים שעוזרים לנו להבין איפה אנחנו עומדים וכיצד נוכל להשתפר.

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר