מהי אוטומציה, ואיך היא עוזרת לקידום האתר שלנו?

מהי אוטומציה בקידום אתרים? כיצד ניתן להשתמש בה כדי להזניק את האתר שלנו אפילו רחוק יותר ממה שנדמה לנו? ראשית נציין שקידום אתרים בפני עצמו הוא תחום עצום, והאוטומציה בפני עצמה מצטרפת אליו ויוצרת כאוס במוחו של מי שאינו מבין במה מדובר. ובכן, אנחנו כאן כדי לעשות סדר. כל הפעולות שאנו מבצעים לשיווק; שליחת SMS ללקוחות הקבועים שלנו, שימוש במילות מפתח, כתיבת תוכן ושאר ירקות – כל אלו מטרתן לסייע לאתר האינטרנט ולעסק שלנו להתקדם מעלה מעלה בתוצאות החיפוש. כל קליק שלקוח פונטציאלי מבצע כדי להיכנס לאתר שלנו וכמות הזמן שהוא שוהה בו, תורמים לכך שמנוע החיפוש יראה באתר שלנו חיוני ובעל ערך. 

 

ואיך כל זה קשור בפועל לשליחת SMS כחלק מתכנית השיווק?

כיום קיימות מערכות מתקדמות לשליחת SMS אותן יכולים עסקים לשלב כחלק מהפעילות השיווקית שלהם, ויתרמו לה רבות. גם בתוך המערכות הללו ניתן לבצע אוטומציה בכל הקשור ליצירת סטטיסטיקות, יצירת קבוצות נמענים ספציפיות על פי קריטריונים שנבחרו מראש ועוד. האוטומציה מייעלת את העבודה, הופכת הכל לפשוט ומהיר יותר. לשליחת ההודעות עצמן יש כמה יתרונות שאי אפשר לזלזל בהם:

  • דרך יעילה להעברת מידע באופן קבוע ורציף בין העסק ללקוחותיו.
  • דיוור הודעות ללקוחות לא משנה היכן הם נמצאים, כולל שימוש בהודעות המבוססות מקום למקרה שהלקוחות נמצאים במרחק קצר ממיקומו הפיזי של העסק.
  • טיפוח הקשר הקרוב בין העסק והלקוחות.
  • יצירת תקשורת דו כיוונית על ידי שליחת טפסים, בקשה למשוב, מבצעים ועוד.
  • פתרונות יעילים לסינון תדירות התפוצה, המאפשרים לכם לאכוף את כללי וחוקי שליחת ההודעות הקבועים מראש, למשל – לא לשלוח הודעה נוספת באותו נושא ללקוח שכבר קיבל את ההודעה בימים האחרונים על פי דרישתכם.
  • הפצת מסרים אישיים ללקוחות על פי שמם.
  • בניית רשימות תפוצה אותן ניתן לערוך בכל זמן בהתאם לדרישות והצרכים של העסק.
  • מערכת לשליחת SMS הפקת סטטיסטיקות ונתונים במטרה לייעל ולשפר את תכני ההודעות, המסרים השיווקיים, שעות השליחה ותדירות השליחה בכל רגע. 

 

החכמה היא לעולם לא לוותר על דרכי שיווק קיימות

כל בעל עסק יודע שכל החכמה היא להשתמש בכל הכלים השיווקיים הקיימים, ולעשות זאת בצורה הנכונה והאופטימלית ביותר. למשל, לקוחות מבוגרים יותר יעדיפו כנראה לקבל את המידע בהודעות SMS ישירות אל המכשיר הנייד, שכן אינם גולשים בפייסבוק ובאינסטגרם ופחות מבינים איך הפלטפורמות הללו עובדות. ברגע שמתאימים את אופן השיווק לפלחי לקוחות שונים, רואים תוצאות מעולות בזמן קצר יותר. 

 

המערכת כמובן מותאמת לצרכי העסק, ידידותית למשתמש ומאפשרת שימוש כבר מהרגע הראשון לאחר ההטמעה, כך שממש בקרוב תוכלו גם אתם לצרף בשמחה לקוחות חדשים לשורותיכם, להעניק שירותים באופן יעיל ונכון יותר ולהעניק לעצמכם בוסט נוסף של צמיחה עסקית. בהצלחה! 

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר