בניית אתר מכירות מקצועי לסטארט אפ חדש

בשנים האחרונות אנחנו שומעים יותר ויותר על חברות ישראליות שמצליחות לעשות אקזיט וגורמות לעוד ועוד “חולמים” להבין שיש להם סיכוי גם להגשים.
אז אם גם אתם נמנים על אותם החולמים אשר עושים כעת את הצעדים הראשונים בהקמת סטארט אפ או אם הקמתם לאחרונה סטארט אפ שכזה וכעת אתם נמצאים בהליכים לקידומו ומינופו, אחד השלבים בדרך הוא הקמת אתר מכירות לסטארט אפ.
בניית אתרי מכירות לסטארט אפ דורשת תכנון שונה והסתכלות שונה, בהשוואה לאתרי מכירות רגילים וזאת מהסיבה הפשוטה, שהמטרה של סטארט אפ תהיה להגיע להישגים ולהיחשף לכמה שיותר משתפי פעולה ולקוחות פוטנציאליים בפרק זמן קצר.

חשיבות התכנון

בכדי שאתר מכירות לסטארט אפ יענה בצורה הטובה ביותר על מטרותיו, חשוב לתכנן אותו בצורה מוקפדת, כאשר בשלבים שלאחר מכן, כל שיידרש זה ליישם בפועל את התכנית המקדימה וליצור אתר מכירות מקצועי ואיכותי, אשר יניב המרות רבות.
תכנון נכון מצריך שימת דגש על מספר פרמטרים:

  • הגדרת קהלי היעד ומטרות האתר – יש לאפיין את האתר ולהגדיר את מטרותיו בצורה מקיפה ומעמיקה – האם לדוגמא, האתר אמור לפנות ללקוחות פוטנציאליים או שאולי ייעודו ליצור שיתופי פעולה או לגייס שותפים או משקיעים?
  • משפך מכירות – משפך מכירות מהווה למעשה את האסטרטגיה של האתר.
    כל עמוד באתר אמור להיות מתוכנן בקפידה ויש לתכנן גם את הקשר בין העמודים.
    כך יוצא, שעמוד הבית של האתר אמור להיות עמוד מושך ומשכנע אשר ייעודו לגרום לגולשים להכיר את הסטארט אפ שלכם ואת מה שיש לו להציע עבורם (מודעות). המטרה הבאה תהיה ליצור עניין אצל הגולשים בכדי שירצו להעמיק ולגלוש לעמודים נוספים.
    השלבים הבאים בתכנון משפך מכירות אמורים לגרום לגולשים להגיע להחלטה ולנקוט בפעולה – רכישה, השארת פרטים (לידים) או כל החלטה אחרת שתכוונו אותם לקחת.
  • עיצוב – עיצוב אתרי מכירות לסטארט אפ אמור להתבסס על מיתוג החברה ולכלול בין היתר גם את הלוגו שלה. גם את העיצוב יש לתכנן בקפידה, כאשר המטרה היא ליצור אתר המתאפיין בעיצוב נקי ואלגנטי, נעים לעין וידידותי למשתמש.
  • תוכן – בהליך התכנון, כדאי לשים דגש גם על תכני האתר – סוגי התכנים ונושאים, כמויות ושילוב מילות המפתח הרלוונטיות. יש להקפיד שהתוכן ייכתב בצורה מקצועית, ברורה, עניינית ומעניינת. יש להקפיד שסגנון הכתיבה יהיה אחיד לכל האתר ולהיעזר לצורך כך בכותבים המתמחים בכתיבת תכנים מהסוגים המדוברים.  
  • פיצ’רים – פורומים, בלוגים, צ’טים, התממשקות לרשתות החברתיות, פופ אפ, שליחת מסרונים ודיוור אלקטרוני, הם רק חלק מהפיצ’רים שבכוחם לשפר את אחוזי ההמרה באתר שלכם.
    כאן חשוב לציין שחשוב לבחור את הפיצ’רים בקפידה ולהימנע ממצבים בהם הפיצ’רים יוצרים עומס מוגזם על האתר – זאת בכדי לא להסית את תשומת לב הגולשים מהעיקר.

מכיוון שלתכנון המקדים של האתר יש חשיבות והשפעה רבה על מידת ההצלחה שלו – ודבר זה רלוונטי בעיקר לאתרי מכירות עבור חברות סטארט אפ ההמלצה היא לפנות לקבלת ייעוץ ממקצועניים בתחום כתיבת תוכנית עסקית טרגו , לאתרי מכירות לתכנון נכון.

הצעד הראשון לבניית אתר מכירות מקצועי לסטארט אפ מתחיל כאן:

אם אתם מעוניינים בשירות של בניית אתרים לסטארט אפ, חברת ברנולי מהווה את הכתובת הנכונה למטרה.
החברה מציעה סל שירותים מקיף ומקצועי אשר ייעודו יצירת אתר אשר יספק מענה על מלוא הדרישות שלכם, יוביל בגוגל ובמונעי החיפוש השונים וימשוך אליו את קהלי היעד הפוטנציאליים אליהם אתם מכוונים.

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר