קמפיין בפייסבוק – למה כדאי להשקיע בזה

ההשקעה בקמפיינים ממומנים ברשת בכלל ובפייסבוק בפרט, עשויה להיות משתלמת מאוד עבור עסקים שמעוניינים בשיווק אפקטיבי. הרוב המוחלט של הגולשים יגיעו לאתר שלכם דרך חיפוש בגוגל או דרך פייסבוק, כך שעל אף שישנן עוד רשתות חברתיות – הקמת קמפיין בפייסבוק היא ללא ספק השקעה טובה. חשוב לקחת בחשבון את כלל ההיבטים של קמפיין שכזה, לרבות השלבים שיידרשו בכדי להעלות אותו לאוויר וכמובן התמחור, כלומר כמה זה יעלה לכם בסופו של דבר.

מה היתרון של פייסבוק על פני רשתות חברתיות אחרות?

על אף הוותק שלה והעובדה שרבים כבר מספידים אותה, פייסבוק מוכיחה את עצמה לאורך שנים בתור הרשת הכי יעילה לפרסום, לכן קמפיין בפייסבוק סביר להניח שיביא את כמויות הגולשים העיקריות לעומת רשתות חברתיות אחרות. אנשים אוהבים להיות חלק מעסק, להרגיש שייכים לקבוצה מסוימת ולכן להיות חלק מקהילה, כפי שניתן להרגיש באמצעות התחברות לקבוצות בפייסבוק, זוהי שאיפה של רבים מבין הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. מסיבה זו, כדאי לשים את הדגש בהקמת קמפיין ממומן בפייסבוק דווקא. השילוב בין תמונות לטקסט והיכולת להתבטא אל מול קהל מפולח היטב של גולשים, כלומר לאחר שביצעתם מחקר באשר למאפייני קהל היעד שלהם, יכול להביא את העסק למקומות חדשים ואת החשיפה הדיגיטלית של האתר העסקי – למקסימום.

למה כדאי לשלם על קמפיין בפייסבוק?

כדאי ואף מומלץ לייצר, כאמור, קהילה רחבה סביב העמוד העסקי אשר יוביל לאתר העסקי שלכם באינטרנט. עם זאת, אין ספק שקידום אורגני עובד לאט יותר ועל אף יתרונותיו הבלתי מעורערים, הקמת קמפיין בפייסבוק יכולה לעשות את העבודה טוב יותר, לפחות בהיבט של משיכת הקהל הראשוני וה”בסיסי” שבהמשך הדרך יהווה את הגרעין הקשה של הלקוחות. התשלום על קמפיינים בפייסבוק או על מימון של פוסטים, יכול להיות בטווחי מחירים שונים ולכן כדאי לעשות בדק בית ולבחון – כמה כסף יש לכם מתוך תקציב הפרסום, שאותו תרצו להשקיע בקמפיין שכזה. במידה ותגלו שישנו פוטנציאל עצום של משיכת לקוחות מתוך העמוד בפייסבוק, תיווכחו שהרשת הזו היא אכן אפקטיבית עבור העסק שלכם לפחות כמו המיקום שלכם בגוגל ומכאן שההשקעה תהיה משתלמת.

איך עוד אפשר לפרסם עסקים באינטרנט?

מימון של קמפיין בגוגל יכול להתאים גם הוא מאוד, בעיקר עבור עסקים חדשים שצריכים את החשיפה הראשונית, אך גם עבור עסקים וותיקים שאיבדו הרבה תנועה באתר וזקוקים ל”דחיפה”. הקמפיינים בגוגל לא חייבים להיות ארוכי טווח, זאת כיוון שמטרתם למשוך את הגולשים להיכנס לאתר. במקביל, כמובן, צריכה להיעשות עבודה והשקעה בתכנים שבתוך האתר עצמו, על מנת לגרום לאנשים לרצות להישאר בו ולא לנטוש לטובת אתרים מתחרים וכן בחינת התוצאות של קמפיין בפייסבוק והיעילות שלו. הקידום האורגני צריך להיות מותאם לאתר ולמחקר מילות המפתח שיתבצע, על מנת “לרוץ מרתון” במקביל ל”ריצת הספירנט” של הקידום הממומן, כלומר לייצר שיווק שיהיה אפקטיבי גם לטווח הארוך.

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר

Open chat