לפעולה בה אנחנו מחפשים את המילים אותן אנחנו רוצים לשתול בתוך האתר אנחנו קוראים: חיפוש מילות מפתח. מדובר על פעולה בה אנחנו עושים כמה מניפולציות כדי לנסות ולהכין סוג של מאגר עם מגוון מילים. אותן אנחנו יכולים לשתול בתוך תכנים רלוונטיים ומעניינים. איך אנחנו מוצאים את המילים הללו? יש לנו כמה טכניקות בהן אנחנו משתמשים:
- מנוע ההשלמה האוטומטי של גוגל: אנחנו יכולים להכניס מילים ראשונות לתוך מנוע החיפוש והוא ינסה להשלים לנו אותן אוטומטית. בכל המקרים הללו, ההשלמה תהיה על בסיס חיפושים קודמים של משתמשים דומים. כך שאפשר לקבל השראה מהפעולה הפשוטה הזו. כמובן, כדאי להתחיל את המשפט בכל מיני אופנים ולרשום בצד את המילים הרלוונטיות.
- כלי מילות המפתח של גוגל או מחקר מילות מפתח בגוגל: גוגל מציע למי שרוצים לעשות קידום ממומן, להשתמש בכלי אוטומטי מבית היוצר של גוגל, דרכו אפשר להשתמש במילים מסוימות ולחפש דרכן את החיפושים הפופולאריים באותה הקטגוריה. אנחנו צריכים לשים לב כי השימוש בכלי לתכנון מילות מפתח של גוגל יניב לנו מספר גדול של ביטויים שונים אשר לא כולם יהיו רלוונטיים עבורנו. לכן, חלק מהעבודה תהיה לסנן את הביטויים השונים, עד שנגיע לקבוצה איכותית של משפטים, ביטויים ומילים אשר היו בשימוש נרחב בחודשים האחרונים.
- בחנו את המתחרים שלכם: הרי אם אתם תיכנסו למנוע החיפוש של גוגל ותחפשו בכמה מילים מוצר או שירות, גם מולכם תופיע רשימה של אתרים רלוונטים יותר ופחות. אם אתם רואים אתר מסוים שנראה טוב, נסו להיכנס אליו ולראות מה אפשר לשאוב ממנו. אתם תראו כי אתם יכולים לשאוב לא רק מילות מפתח, אלא גם רעיונות לתכנים חדשים ועוד.
מחקר המילים הוא רק השלב הראשון
אנחנו צריכים לזכור כי המחקר עצמו הוא השלב הראשון. אחריו אנחנו צריכים להבין מה המטרות שלנו. לאן אנחנו מכוונים ומה אנחנו מתכננים להשיג. בכל פעם כאשר אנחנו כותבים בתוך האתר, מוסיפים תמונה חדשה או איזה מוצר, אנחנו צריכים להבין האם הפעולות שלנו משרתות את המטרות שלנו, בטווח הקצר והארוך. אל תשכחו כי אנחנו מדברים על תחום דינמי, כזה שמשתנה בכל יום. לכן, ההמלצה היא תמיד לפנות לאנשי מקצוע מובילים בתחום אם אתם מרגישים 'אבודים', כדי לקבל מידע רלוונטי וכדי להבין איך אתם יכולים לעבוד טוב יותר כדי לקדם את העסק שלכם כמו שצריך. אמנם, אנחנו רוצים למצוא מילות מפתח בגוגל שיתנו לנו את הבסיס איתו נוכל לעבוד. אבל עלינו לעשות פעולות נוספות כדי שנצליח לגייס את הקהל שלנו בצורה מיטבית.
עכשיו הזמן לצאת לדרך
כאמור, מי שרוצה להצליח לא יכול להרשות לעצמו לוותר על שיווק אפקטיבי ויעיל דרך הרשת. פשוט משום שמדובר על הפלטפורמה בה מתרחשים הדברים נכון להיום. לכן, אנחנו מפצירים בכם לקחת את הכלים המקצועיים אותם ספגתם כאן וללכת להקים אתר עסקי מעניין, רלוונטי, כזה שיצליח להכניס לכם לקוחות חדשים ולהצמיח את העסק מעלה