איך לקדם חנות וירטואלית בגוגל

עד לפני שנים לא רבות, כל עסק הרגיש מחויב להקים אתר אינטרנט כללי. זה היה אתר שהיה מספק מידע לגולש אודות העסק ומוצריו. עם השנים, הדרישות השתנו, כיום גולשים לא מצפים אך ורק למידע כללי על העסק והמוצרים שלו, אלא הם מצפים להיות מסוגלים לבצע רכישות של מוצרים ושירותים דרך האתר. לכן כל עסק שמכבד את עצמו, מקים חנות וירטואלית באתר שלו.

כידוע, הקמת חנות וירטואלית זה לא עניין בעייתי, מרבית החברות שמתמחות בבניית אתרים, מתמחות גם בהקמת חנויות באינטרנט, כל אחת והפלטפורמה שלה. אך זה רק שלב אחד בעבודה, השלב השני הוא החשוב והקשה, לקדם את החנות בגוגל.

אין צורך להסביר מה זה אומר קידום חנות וירטואלית בגוגל וכיצד זה משפיע על האתר ועל החשיפה שלו. בלי קידום בגוגל אי אפשר לחשוף את האתר לגולשים ואי אפשר להביא לקוחות חדשים לאתר. אך מאחר ורבים נאבקים על האפשרות הזאת, לא מדובר במשהו פשוט וקל. זו אומנות של ממש, שרק המומחים בתחום יודעים כיצד לבצע אותה.

לפני שנציג כמה כללים לקידום חנות וירטואלית בגוגל, צריך לזכור, קידום הוא לא דבר של זבנג וגמרנו, מדובר על תהליך ארוך שכל הזמן צריך להתבצע. לכן חשוב שנבצע עבודה עקבית לאורך זמן. רק כך נצליח לבצע את עבודת הקידום בצורה אופטימאלית.

כיצד מבצעים קידום בגוגל

קידום חנות וירטואלית בגוגל, לא שונה באופן מהותי מקידום אתרים במבנה רגיל שלהם. יש לבצע עבודת אפיון נכונה של החנות, אופטימיזציה של החנות, חשוב לכתוב מאמרים שעוזרים לקדם אותה ומקשרים אליה, יש ליצור רשת קישורים פנימית וחיצונית, להציג נראות ברשתות חברתיות שונות, לשלב טקסטים ותמונות רלוונטיות.

אחת הנקודות החשובות שיכולות להוסיף, זה שימוש במערך של תגובות בחנות. ככל שהגולשים יוכלו להגיב יותר, כך יהיה אפשר למצוא פעילות חברתית בחנות ועדכון שלו, דבר שבוודאי יקדם אותו. תהליך העדכון הוא חשוב בכל מצב. יש להוסיף טקסטים, תמונות, לעדכן פריטים ועוד.

אחד הכלים שעומדים לרשות מי שרוצה לקדם את החנות בגוגל, זה הכלי של קידום ממומן. אומנם רבים טוענים שזה לא כלי יעיל בהכרח, כי הוא לא עוזר לקידום בצורה ישירה, אך האמת היא שהוא כן יכול לעזור, מאחר וברגע שאנחנו חושפים את החנות באמצעות קידום ממומן, יהיה לנו הרבה יותר קל בהמשך לקדם אותו אורגנית. צריך לציין, שקידום ממומן, יזכה את החנות בחשיפה גדולה, וכך יווצר בסיס טוב להתחלה.

אופציה נוספת היא שימוש באמצעים נוספים, כמו קידום בפייסבוק, דיוור אלקטרוני ועוד. מדובר על אמצעים שלא קשורים ישירות לקידום בגוגל, אך הם מהווים בסיס ליצירת קהל, ומכאן אפשר להתקדם להליכי קידום אורגני רגילים, אשר יעזרו לחשוף את האתר לקהל רחב יותר.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר