מי הוא מומחה לבניית אתרים ומה תפקידו?

מומחה לבניית אתרים הוא אחד המקצועות הנחשקים בדיגיטל. תפקידו לבנות אתר ממש מהבסיס – משלב התכנון והאפיון, דרך העיצוב והביצוע. כיום ישנן מספר פלטפורמות גדולות לבניית אתרים, כשכולן מצריכות שליטה טובה באנגלית, יצירתיות ונכונות להשקיע זמן כדי להגיע לתוצר מושלם. בזכות העובדה שכל עסק שמכבד את עצמו מחזיק גם באתר אינטרנט, הביקוש לבוני אתרים הוא גבוה – כל הזמן. 

מה הקורונה עשתה לדיגיטל?

תתפלאו לדעת, אבל בתקופת הקורונה הדיגיטל היה בצמיחה. עסקים רבים הבינו שבעידן המודרני, עסק פיזי, גם אם הוא ממוקם ברחוב הכי סואן ומבוקש, זה כבר לא ערובה להצלחה כי הכול מתנהל באינטרנט. הביקוש לבניית אתרים היה בשיאו, וכל מי שלא החזיק באתר או שהאתר שלו לא היה מספיק מקצועי ומסודר – פנה לשירות של WEB DEVELOPER. המגמה הזאת צפויה להימשך גם בעתיד, כשכל עסק חדש יבין שהדבר הראשון שהוא צריך לדאוג לו זה אתר אינטרנט. 

למה כדאי לבחור במומחה לבניית אתרים עם ניסיון וידע?

 

בסופו של תהליך, כשאנחנו בונים אתר חדש, אנחנו רוצים שיצא לנו ממנו משהו. שהלקוח ירכוש מוצר, ישאיר פרטים, יתקשר או פשוט ישתף מידע, העיקר שיבצע פעולה מסוימת בהתאם לצרכים שלנו. מסיבה זו, בנייה של אתר היא לא פעולה עיצובית נטו שמצריכה חוש אסתטי מפותח, אלא מצריכה חוש עסקי ושיווקי מפותח, כולל הבנה וניתוח של התנהגות משתמשים באינטרנט. מומחה לבניית אתרים, שיש לו ניסיון וידע – ידע להכניס אל האתר שלכם את כל השיקולים והנתונים שצריך. 

היכולות שחשוב שיהיו למומחה בבניית אתרים

  • ראש טכני – בניית אתרים דורשת ראש טכני וכמובן יכולת טכנית. ברוב המקרים היא תדרוש אנגלית ברמה טובה כיוון שהפלטפורמות הטובות ביותר לבניית אתרים הן באנגלית. 
  • יצירתיות – בנייה של אתר דורשת יצירתיות בפרט בכל הנוגע לעיצוב גראפי. אם אתם רוצים  לבדל את עצמכם ולהיות שונים מהמתחרים – כדאי לבחור ב- WEB DEVELOPER יצירתי.
  • ראייה שיווקית – לבסוף, סביר להניח שהאתר שלנו הוא לא אתר לראווה והוא צריך לספק את הסחורה. חשוב שלבונה האתרים תהיה ראייה שיווקית, עד רמה של מיקום הכפתור באתר כדי למקסם את הפעילות.  
  • יכולת לפתור בעיות מורכבות – במהלך עבודה על תכנון, בנייה ועיצוב של אתר עלולות לצוץ בעיות. יכולת לפתור בעיות מורכבות היא יכולת חיונית אצל בונה אתרים. 
  • תקשורת טובה עם אנשים – מעצב אתרים, גם אם היה רוצה, לא עובד לבד. הוא עובד עם אנשי תוכן, עם מקדמים ועם אנשי שיווק, פעמים רבות אף עם אנשים טכניים וכמובן גם אתכם. כשעל האתר שלכם עובדים מספר אנשים במקביל, שיתוף פעולה ותקשורת טובה עם אנשים הם חיוניים לבנייה של אתר מושלם.
  • איש של אנשים – מה הצבעים שאנשים אוהבים לראות, איפה הם מעדיפים שימוקם התפריט, באיזה גודל הם מעדיפים את התמונה על המסך ומתי נכון "להקפיץ" להם על המסך את ההזמנה להצטרף לחברי המועדון? בונה אתרים צריך להיות איש של אנשים באותה המידה שהוא איש של אתרים. 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר