פתיחת וקידום דף פייסבוק

שיווק באינטרנט הפך בשנים האחרונות למרכיב משמעתי בפרסום של עסקים קטנים ובינוניים. ניתן לומר שאתר אינטרנט ודף פייסבוק מראים לציבור הלקוחות את הפרצוף הראשוני של העסק, לכן יש להקפיד על נראות טובה של האתר, ושל דף הפייסבוק, לכן כאשר רוצים בשוק עסקים קטנים ובינויים כדאי לא לוותר על שני המרכיבים החשובים ביותר, אתר אינטרנט ודף פייסבוק, ולהקציב תקציב משמועות לכל אחד מהם. כיום רוב האנשים מחפשים את העסק בגוגל “אם אתה לא נמצא שם , אתה לא קיים”, לכן כדאי שיהיה לך דף פייסבוק ואתר מושקע. כמו כן כדאי וניתן לשלב בפרסומים בין האתר לדף הפייסבוק איך ואם ניתן לעשות זאת?

איך פותחים דף עסקי לפייסבוק

כאשר פותחים דף פייסבוק לעסק מתחילים ממספר כללים ראשוניים:

  •  הוספת הלוגו של העסק לאתר – יש להקפיד להוסיף את הלוגו לכל פרסום העסק ברזולוציה שמתאימה לפייסבוק.
  • להקפיד על עיצוב – יש להקפיד על דף פייסבוק מעוצב שהעיצוב הוא הנראות של העסק, וכך לקוחות יוכלו להגיע אל העסק שלכם בקלות.
  • להעלות תמונות וסרטונים – הקפידו להעלות תמונות וסרטונים, באופן קבוע ורציף.
  • תיוג אנשים – יש לתייג אנשים או בעלי עסקים העלולים להתעניין במוצר או בשירות, שאתם מבקשים ולבקש מהם לעשות לכם לייקים לפייסבוק כך תגיעו ליותר קהלים.

תנועה מדף פייסבוק מקדמת את האתר

בנוסף לכך יש לרשום את הכתובת של האתר בדף הפייסבוק ולעודד את הלקוחות המגיעים לדף הפייסבוק לגשת אל האתר שלכם הנה מספר דרכים ועצות:

  1. לשתף את הפוסט של העסק בקבוצות הנכונות- יש לשתף את הפוסט בקבוצות שמתאימות לעסק, וכך לצבור טראפיק לאתר
  2. יש להוסיף טקסט לקבוצות בשיתוף מהדף העסקי – כאשר אתם משתפים בקבוצות מהדף העסקי שלכם עליכם להוסיף טקסט.
  3. לאחר הוספת הטקסט יש להוסיף זווית אישית – טקסט עם זווית אישית יעניין את הקוראים ויגרום להם להגיע אל האתר שלכם.

אם כך ניתן לומר שבהחלט תנועה מהדף העסקי יכולה לתרום לקידום האתר .

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר