ההבדל בין קידום אתרים אורגני לבין קידום אתרים ממומן

אם אתם בעלי עסק ואתם מעוניינים לקדם את העסק שלכם, הרי באמצעות קידום אתרים ניתן להגיע למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש.  בכתבה הבאה נביא בפניכם את השיטות השונות אשר יסייעו בקידום העסק שלכם.

על ההבדלים בין שיטות קידום השונות

על מנת להיות במקומות הראשונים, יש להבין את תחום קידום אתרים באינטרנט ולגלות בקיאות במגוון שיטות הקידום כמו קידום ממומן וקידום אורגני.  כאמור, ניתן לחלק את שיטות הקידום לשיטות שונות. קידום אורגני בגוגל נחשבת לשיטת ארוכת טווח המחזירה את ההשקעה הכספית בטווח הארוך בשל קידום המסייע לאתר לקבל חשיפה גבוהה במנוע החיפוש ללא קשר לקבלת התשלום שגוגל מקבל מהאתר.

אמנם קידום אתרים אורגני נחשב להליך ארוך טווח, אבל ניתן בהחלט לומר כי ההשקעה משתלמת מאד. לעומת זאת, קידום ממומן הינו קידום תמורת תשלום. גוגל הנחשבת למנוע החיפוש המתקדם ביותר מציעה לבעלי עסקים לפרסם את העסק שלהם תמורת תשלום – על כל קליק שהקליקו על המודעה שלכם תשלמו סכום מסויים לגוגל, יש לבצע אופטימיזציה באופן עקבי על מנת לקבל את עליויות הקליקים הזולות ביותר תוך קבלת קהל היעד הרלוונוטי ביותר – משחק למומחים בלבד – כבר אמרנו?

כיצד ניתן לקדם את האתר באמצעות קידום אורגני

הזכרנו את שיטות קידום אתרים באינטרנט, כאשר הודגש כי קידום אורגני מאפשר לראות תוצאות לטווח הארוך ונחשבת לאחת השיטות העדיפות על בעלי עסקים בשל היכולת לעשות שימוש במגוון אמצעים לצורך קידום האתר.

תכנים: באמצעות יצירת תכנים מעניינים, עניינים, רלוונטיים הבנויים בצורה נכונה ל SEO. על התוכן להיות בעל ערך מוסף לגולשים ולגלות להם פרטים מעניינים וחדשים אשר יגרמו להם להיכנס לאתר ולקרוא את הכתבות השונות. על מנת להשקיע בתוכן איכותי ולראות תוצאות יש לשכור את שירותיו של קופירייטר מקצועי ובעל ניסיון רב אשר באמצעות בחירת המילים הנכונות יסייע לקידום האתר.

אופטימיזציה: למעשה, הליך אופטימיזציה משמעותו לדאוג כל הזמן שהאתר “עומד בסטנדרטים של גוגל” בין אם זה ע”י זמן טעינה מהיר של האתר, חווית משתמש גבוהה, הישארות ארוכת זמן של גולשים באתר, תכנים אופטימליים, אתר מותאם למובייל, מונגש לנכים ומוגבלים, התאמה מדוייקת  הכוללת את המסר המדוייק אשר ברצון העסק להעביר ועוד. לצורך כך יש לשכור את שירותיה של חברת קידום אתרים מקצועית אשר ביכולתה לבצע את ההליך בצורה אופטימלית ומקצועית.

התאמת מילות מפתח: באמצעות חקר והתאמה של מילות מפתח מדוייקות ניתן לבחון מה האנשים מחפשים. באמצעות כתיבת תכנים הכוללים את מילות המפתח ניתן להגיע לקהל היעד המדוייק. אם לדוגמא קהל היעד מחפש מסעדה בעיר מסויימת, יש לדאוג שעמוד הנחיתה יהיה רלוונטי לאותה שאילתא של מסעדה בעיר מסויימת שהגולש הקיש וכך בעצם לספק לגולש מה שחיפש באתר שלנו.

על היתרונות והחסרונות

כמו בדברים אחרים בחיים, גם בבחירת הליך קידום מסוים על פני אחר ניתן להצביע על יתרונות וחסרונות אשר יש להביא בחשבון.  באמצעות קידום אורגני ניתן לבצע קידום בצורה אינטנסיבית ויסודית המאפשרת בסופו של דבר להתברג במקומות הראשונים בגוגל ולהינות מקליקים חינם, וזאת בהשוואה לפרסום הממומן בגוגל המאפשר להגיע למקום זה בצורה מהירה, אך עם תשלום על קליקים, בשתי המקרים יש לדאוג לחברה או איש מקצוע שיתאימו ויבנו תוכנית שיווק מתאימה לאותו עסק. מה שעובד על עסק א’ לא בהכרח מתאים לעסק ב’.

יתרה מכך, באמצעות קידום  אורגני ניתן לראות השקעה לטווח ארוך באמצעות אתר המגיע למיקומים גבוהים והמרות גבוהות תוך שמירה על תנועה גבוהה כתוצאה מהתנועה האורגנית.  על מנת לשמור על המקום לאורך זמן רב יש להשקיע בתוכנית עבודה מותאמת אישית.

בהרבה מצבים ומקרים מומלץ מאוד לשלב גם קידום אורגני וגם קידום ממומן ולהנות מהיתרונות של כל ערוץ שיווק: השקעה לטווח הארוך בקידום האורגני וקבל לידים מהירים מהקידום הממומן.

על מנת להחליט על השיטה הטובה ביותר לקידום האתר ההמלצה היא להיפגש עם חברת קידום אתרים מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום. ניסיונה הרב של החברה יסייע בבחירת השיטה המתאימה ביותר אודות לניסיון העבר וההצלחות בבחירת שיטת קידום מתאימה בהתאם ליעדיה של העסק והמטרות השונות. בחירה מתאימה לטווח הארוך תסייע בהשגת המטרות.

תוכן עניינים

צרו קשר

חדש באתר