אילו אנשי מקצוע צריך בשביל לבנות אתר מעוצב?

אם בעבר מרבית האתרים היו פשוטים או סטאטיים, כיום האתרים הטובים ביותר הם מורכבים ודינאמיים. בדרך לפיתוח האתר שלכם, תצטרכו להיעזר באנשי מקצוע איכותיים שתפקידים כפול. אחד, הם יבנו ויעצבו אתר בעל נראות מיטבית ומתאים לצרכים שלכם. שתיים, האתר אמור להיות נוח לניהול ותפעול שלכם, עם מינימום תמיכה מקצועית בטווח הארוך. 

מתכנת לפלטפורמות ניהול תוכן 

ניתן לבנות אתרים מעוצבים בהרבה מאוד שיטות. אחת הדרכים המקובלות ביותר היא להשתמש במערכת ניהול תוכן ובפרט – וורדפרס. זוהי פלטפורמת ניהול האתרים מספר אחת בעולם וניתן לשלב בה פיצ'רים מכל הסוגים שיעלו על הדעת. מתכנת WORDPRESS במיקור חוץ, אם כן, הוא אחד מאנשי המקצוע העיקריים שיוכלו לבנות עבורכם אתר מעוצב וטוב במיוחד. יתרון ראוי לציון של הפלטפורמה הזאת מבוסס על כך שזו פלטפורמה מתפתחת. היא מתעדכנת בקביעות על ידי הקהל הרחב של הקהילה, שכן מדובר במערכת קוד פתוח. ודבר נוסף, אין מחויבות לפלטפורמה. בניגוד לאתרים שבונים ב-וויקס למשל, ניתן אם רוצים להעביר את האתר בהמשך לפלטפורמה אחרת לפי הצורך. את הניהול השוטף של האתר לאחר ההשקה ניתן לבצע בצורה עצמאית, ללא עזרת מתכנת. 

אנשי מקצוע לחוויית המשתמש 

מלבד מתכנת אחד או יותר (על פי לוח הזמנים הדרוש ומורכבות האתר הרצוי), ניתן להיעזר באנשי מקצוע המוגדרים כמומחים לחוויית המשתמש. אנשי UI/UX, כפי שמקובל לכנותם, הם אלה שאמונים לאו דווקא על כל ההיבטים הטכניים אלא על בניית אסטרטגיה ששמה את הגולש במרכז. כאשר האתר בנוי בצורה נכונה, בכלי תוכנה ובכלים עיצוביים, התוצאה תהיה שהות ארוכה יותר בתוך האתר. בנוסף, בזכות חווית משתמש גבוהה האתר יזכה ליותר פופולריות, יהיה קל יותר לקדם אותו וליצור מעורבות גולשים ושביעות רצון גבוהה. 

אנשי מקצוע לעיצוב גרפי 

לא בכל אתר שבונים נעזרים במעצבים גרפיים לאורך כל הדרך, אבל בחלק מהאתרים בהחלט נעזרים במעצבים באלמנטים מסוימים. מעצבים גרפיים יכולים לתת את הטאץ' הנוסף לקראת אתר או אפליקציה בעלי ייחוד ופן וויזואלי מרשים יותר. 

אנשי קידום ו-SEO

דרך מאוד טובה לבנות אתרים מצוינים משלבת אנשי קידום אתרים כבר בתהליך הבניה והפיתוח. ניתן לשלב בתכנון האתר ובפיתוחו כלים שיהפכו אותו לנגיש וידידותי יותר למנועי החיפוש, לא פחות מכפי שיהיה נגיש וידידותי עבור הגולש ועבור קהל היעד הרלוונטי. 

חשוב להעיר שהחלוקה לאנשי מקצוע בתחומים שונים לא בהכרח מחויבת המציאות. כלומר ישנן חברות לבניית אתרים שמעסיקות מתכנתים שיש להם ידע גם ב-SEO וישנם בוני אתרים שהם גם מומחים לוורדפרס וגם בעלי ידע בעיצוב גרפי. מה שחשוב זה לבדוק מראש אילו שירותים מספקת החברה לבניית אתרים, עם אילו פלטפורמות היא נוהגת לעבוד, כמה עשיר תיק העבודות שלה. טיפ לסיום – בניית אתר במיטבה נעשית אך ורק לאחר אפיון והגדרת מטרות. 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר