בניית אתרים למסעדות

לאתרי מסעדות יש מאפיינים משלהם. אתרים אלה צריכים למשוך את תשומת לב המבקרים כבר במבט ראשון, כי מראה האתר הוא מה שעשוי לפתות אותם להגיע למסעדה. וזו המטרה העיקרית. מטרה זו ניתן להשיג כאשר עיצוב המסעדה שלכם תואם את המגמות והעקרונות העדכניים ביותר בתחום.

כאשר מתכננים בניית אתרים למסעדות, זכרו את שלוש הסיבות העיקריות בגינן אנשים לא יסמכו על אתר המסעדה:

  • האתר לא נוח לניווט
  • התפריטים קשים לקריאה
  • האתר נראה מיושן או לא מעודכן

כדי לא להיות מסעדה שאנשים נמנעים ממנה בגלל האתר שלה, הנה 3 רעיונות קלים ליישום בעת בניית אתרים למסעדות, שיעזרו לכם למשוך לקוחות נוספים.

  1. לבנות אתר פשוט וקל לניווט

בתהליך בניית אתרים למסעדות, שימו את עצמכם בנעלי הלקוחות: מה הייתם מחפשים באתר המסעדה? קרוב לוודאי שהייתם מחפשים את המידע הבא:

  • תפריט
  • הזמנה מקוונת
  • הזמנת שולחן
  • פרטי יצירת קשר

לאחר מכן תנו את הדעת גם על הצגה של תמונות מגרות ואולי גם דף אודות.

כדי ליצור חוויית לקוח מקוונת מעולה, בניית אתרים למסעדות מתכננת גם עיצוב שיוביל את הלקוחות בצורה חלקה למידע החשוב, ללא הסחות דעת מיותרות, כמו למשל חלונות קופצים.

  1. להפוך את כפתור התפריט לפריט הגלוי ביותר באתר

בניית אתרים למסעדות נועדה להוביל אליהן ללקוחות ולהגדיל את המכירות. לכן, האתר שלכם חייב להתמקד בשכנוע אנשים ללחוץ על כפתור התפריט וכפתור ההזמנות.

הדרך הקלה ביותר להשיג זאת היא לעצב כפתור גלוי ובולט באתר, שיהיה הדבר הראשון שהמבקר יראה כשהוא נכנס לאתר. 

מה שיקרה לאחר הלחיצה על כפתור התפריט חשוב לא פחות מהכפתור עצמו. קחו בחשבון שאם מדובר ב-PDF שהטעינה שלו איטית או בתמונה דלה עם רשימת מנות, זה לא מה שיעזור להגדיל את המכירות. 

יתר על כן, כפתור המופעל על ידי מערכת הזמנות מקוונת תאפשר לאנשים להזמין את המנות המגרות שלכם ישירות מהאתר בתוך מספר שניות. מערכת זו קלה לשימוש, הן עבורכם והן עבור הלקוחות, והיא תעזור לכם להגדיל את מכירות המסעדה.

  1. להבליט את כפתור הזמנת השולחן

הדבר הבא החשוב שיש לעצב הוא כפתור הזמנת השולחן. כדי לגרום ליותר אנשים לסעוד במסעדה שלכם, עליכם להציע להם דרך קלה להזמנת שולחן באתר. הוספת מערכת הזמנת שולחן לאתר היא הדרך הטובה ביותר לעיצוב מסעדה אינטואיטיבית ואטרקטיבית.

  1. לפרסם את פרטי הקשר בהישג יד

אם אתם רוצים שלאנשים יהיה קל להגיע למסעדה שלכם, הקלו עליהם לאתר את פרטי הקשר באתר. ואל תשכחו לפרסם גם את שעות העבודה באתר, כך אנשים לא יגיעו למסעדה ויתאכזבו לגלות שהיא סגורה. 

תקבלו נקודות בונוס אם תוסיפו באתר גם מפה המציינת את מיקום המסעדה. כך אנשים יוכלו למצוא אתכם בקלות רבה יותר.

נכתב בשיתוף >> https://siteweb.co.il/ 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר