הקשר בין קידום אתרים לשיווק שותפים

אם מוצאים את עצמכם חושבים על האפשרות של קידום האתר שלכם? למדתם קורס של קידום אתרים ואתם רוצים לעשות הכול כדי שהאתר שלכם באמת יגיע למקומות הראשונים של גוגל? אם כך, כדאי שתדעו שיש לא מעט כלים שבהם תוכלו לעשות שימוש. בוודאי יצא לכם לשמוע בזמן האחרון על שיווק שותפים, והאמת היא, שמדובר על כלי שלא כדאי לוותר עליו. אתם יכולים להיות בטוחים שאם כל כך הרבה אנשים מדברים על זה, זה לא במקרה. שיפור המיקום של אתר האינטרנט באמצעות שיווק כזה היא אסטרטגיה הכוללת שיתוף פעולה בין יזמים ומקדמי אתרים. כל זה קורה תוך מתן תגמול למי שמקבל את האתר, ויש כמה דרכים לתת את התגמול הזה. למשל:  

  1. תשלום לפני קליק – PPC בהסדר זה, מומחה או חברת קידום אתרים מקבלים תגמול מהעסק או מאתר האינטרנט עבור הנעת תנועה דרך קישור ספציפי. 

 

  1. תשלום לפי פעולה – PPA, בהסדר זה הגוף המקדם את האתר מרוויח תגמול עבור הפניית מבקרים לאתר שמתבצעת פעולה ספציפית, כגון השלמת טופס, הרשמה למשהו או כל פעילות אחרת שנקבעה.

 

  1. תשלום לפי מכירה – PPS, בהסדר זה מומחה קידום אתרים מקבל תגמול רק אם המבקר שהופנה מבצע רכישה באתר.

אין ספק שכדאי להעמיק בעניין הזה, שכן בעזרת שיווק כזה גם אתם יכולים לקחת את האתר שלכם כמה צעדים קדימה. 

באיזו שיטה של שיווק שותפים כדאי לבחור? 

כבר ברגעים הראשונים שבהם תתעמקו בנושא הזה, תגלו שיש הרבה רשתות ואתרים מוכרים שמציעים לנו שיווק שותפים. לכן עולה השאלה הטבעית: במה כדאי לבחור? האופציה של שיווק שותפים אמזון בהחלט צריכה לעניין אתכם, וזה לא במקרה. אמזון הוא אתר שכולנו מכירים ורבים מאיתנו גם קונים בו לא מעט מוצרים. לכן, אם תיקחו חלק בשיווק השותפים כאן, החשיפה שלכם תהיה עצומה. זה בכלל לא משנה מה אתם מוכרים או במה עוסק האתר שלכם. מה שבטוח זה שאם תיכנסו גם אתם לשיטת שיווק השותפים שמציעה אמזון, לא תתחרטו על כך. 

האם כדאי לעשות קורס מקצועי בתחום הזה?

אתם יכולים להיות בטוחים שאם תבדקו, תמצאו הרבה מאוד מאמרים בנושא של שיווק שותפים. זה לא במקרה, שכן אם מדובר על טכניקה שיכולה לעזור לרבים לקדם אתרים, מובן שיהיה בעניין הזה הרבה מידע. עם זאת, חשוב לדעת שזה לא תמיד מספיק. למעשה, כדאי להתעמק בנושא הזה ולבחור קורס שייתן לכם את כל הידע שאתם צריכים. קורס מקצועי שעוסק בתחום הזה יעזור לכם להימנע מטעויות. אתם תראו שמהר מאוד האתר שלכם יגיע בדיוק לאן שאתם מייחלים. בהתאם לכך, תהיה בו יותר תנועה ובסופו של דבר תוכלו גם לתרגם את זה לרווח עבור העסק שלכם. 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר