כיצד שילוב סרטונים והנפשות באתר אינטרנט תורם לקידומו

עם השנים, נראה שהיכולת האנושית לשמור על ריכוז לאורך זמן הולכת ויורדת. בעלי העסקים המחזיקים באתרי אינטרנט מבינים זאת ומקבלים על עצמם את האתגר לעשות כל שביכלתם בכדי לגרום לגולש – קרי הלקוח הפוטנציאלי, לעצור לכמה רגעים בכדי לספוג מידע אודות השירות או המוצר בו הם עוסקים. אחת הדרכים היעילות לעשות זאת, היא באמצעות סרטונים והנפשות שישולבו באתר האינטרנט עצמו. אם גם אתם מעוניינים ללמוד על היתרונות שבצעד זה, המשיכו לקרוא למידע נוסף אודות הפקת סרטוני תדמית, אנימציה והדרכה ושילובם באתר האינטרנט שלכם.

מה כדאי לדעת כשמשלבים סרטוני תדמית, אנימציה והדרכה באתר האינטרנט?

  • הסרטונים חייבים להיות אינפורמטיביים – האם ידעתם שוידאו אינפורמטיבי יזכה לרוב ליותר צפיות מאשר סרטונים שיווקיים מידי או מתחכמים מידי? בעיקר כשמדובר במוצר או שירות שאנו מעוניינים שהגולשים שלנו ירכשו, כדאי לתמצת את המידע לסרטון (או סרטונים) קצר וברור. למידע נוסף אודות הפקת סרטוני תדמית, אנימציה והדרכה דברו איתנו!
  • קצרים וממוקדים – לגולשים כיום אין זמן להתעמק בטקסטים ארוכים מידי או סרטוני הסברה מייגעים. ככל שהסרטון שלכם יהיה קצר וממוקד יותר, סביר להניח שהוא ייתן לכם יותר; יותר גולשים יישארו וייצפו בו עד הסוף, אולי חלקם ינועו לפעולה, וגוגל יזהה את הסרטון כבעל ערך וידרג אותו בהתאם.
  • ואפרופו גוגל – כשמעלים תמונות וקבצים לאתר, מתבקשים לרוב להעניק לאותו תוכן הגדרות פנימיות כדוגמת תיאור הקובץ המדובר, כותרת וכו'. הגדרות אלו, הנכונות גם לגבי סרטוני וידאו כאלו ואחרים, נמצאות תחת מעקב של מנוע החיפוש שדוחף את התוכן לדירוג גבוה יותר במידה והוא מוצא בו יעילות וערך מוסף כלפי הגולשים. מסיבה זו, חשוב גם להכיר את כללי הקידום מעבר ליצירת הסרטון המושלם.
  • גם ברשתות החברתיות – בהרבה מאוד פעמים, גולשים יגיעו לעמודים שלכם ברשתות החברתיות רבה לפני שיגיעו לאתר. מסיבה זו, חשוב להפיץ את הסרטונים שיצרתם גם ברשתות החברתיות וכך ליהנות מתגובות, קישורים ושיתופים. אמצעי נוסף הוא ליצור קישור לאתר מתוך הסרטון, כך שגולשים שצפו בו ממקורות אחרים יגיעו גם הם לאתר ויכירו מקרוב את המותג שלכם.

כוחה של האנימציה

בעיקר בימים בהם אין אפשרות להפגש ולהפיק יחדיו סרטון וידאו אינפורמטיבי, ישנו מדיום אחד שלא רק שיוכל להוות תחליף נפלא, אלא גם יעניק לכם יתרונות רבים על פני סרטוני הווידאו – תכירו את האנימציה. בעזרת צבעים, הנפשות, איורים מיוחדים, מוזיקת רקע – כל אלו יוצרים אווירה מושכת וממגנטת שסביר להניח שתמשוך את הגולש לעצור ולצפות בסרטון שלכם.

(רוצים גם? למידע נוסף אודות הפקת סרטוני תדמית, אנימציה והדרכה צרו עמנו קשר!)

סקפטיים? ובכן, הנה כמה יתרונות ייחודיים לסרטוני האנימציה שודאי יצליחו לשכנע אתכם שמדובר בבחירה הנכונה ביותר:

  • יצירתיות – האנימציה מאפשרת ליצור סצנות שלא ניתן לבצע באמצעות בימוי של בני אדם; אותיות מרחפות, אלמנטים שזזים בצורה לא טבעית על המסך, צבעים חזקים ועוד. הדבר מבליט את הסרטון הרבה יותר ויוצר סקרנות בקרב הגולשים המזדמנים.
  • להתחבב אפילו יותר על גוגל – ממש כפי שבני האדם אוהבים אנימציה, כך גם גוגל! בין אם מדובר בסרטוני תוכן או סרטוני תדמית ומוצר, גוגל יודע שהאנימציה הופכת את הסרטון לנגיש ומעניין יותר ומדרג אותו בהתאם. עוד כדאי לדעת שהדירוג ייקבע גם על פי כמות המבקרים באתר וכמה זמן הם בילו בו. רק תחשבו כמה זמן שהייה באתר אתם מקבלים אם כל גולש יעצור לצפות בסרטון בן 2 הדקות שהעליתם!
  • מרשים יותר – נקבעה לכם פגישה עסקית? מציגים בכנס עסקי? זה ממש לא חייב להיות אפרורי ומשעמם. האנימציה תפיח חיים ברעיון, במוצר או השירות שלכם ותכניס בו צבע, יצירתיות ואלמנטים משעשעים שיעוררו באופן כמעט מיידי את כל הנוכחים.

אוקיי, השתכנעתי! מה עכשיו?

עכשיו כל מה שעליכם לעשות זה רק למצוא חברה המתמחה ביצירת סרטוני תדמית והסברה, להוציא לאור את הבייבי הראשון שלכם ולהמתין לתוצאות שלו שלא יאחרו להגיע. יחד עם המוחות היצירתיים והמקצועיים, תנתחו יחדיו את הצרכים והדרישות שלכם והמסרים שאתם מעוניינים להעביר, ואנשי המקצוע יתחילו לעבוד עד להשלמת הסרטון שיביא לכם את ההצלחה. אז למה אתם מחכים?  למידע נוסף אודות הפקת סרטוני תדמית, אנימציה והדרכה זה הזמן ליצור קשר ולקבוע פגישת ייעוץ.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר