מדוע אתר תדמית חשוב למוניטין

בעידן הרשתות החברתיות, ישנם עסקים ואנשי ציבור ששוכחים את הכוח הגדול של אתר תדמית על המוניטין שלכם באינטרנט, העלאת יכולת הנעת המשתמשים לפעולה, התאמת המסרים ואת הסיוע החשוב של האתר לאסטרטגיית ניהול המוניטין וליצרית תדמית חיובית בגוגל.
מה זה אתר תדמית ומה היתרונות שלו? כיצד האתר מסייע לניהול מוניטין? ואיך בונים אתר תדמית?

אתר תדמית: הרבה לפני הרשתות החברתיות

אתר תדמית אינו דבר חדש, שנים רבות טרם הפריצה הגדולה של הרשתות החברתיות לחיינו, אתרי תדמית היא זמינות לעסקים הגדולים, הבינוניים-קטנים ואנשי הציבור השונים.
עם תחילת עידן הרשתות החברתיות, חלק מהעסקים ואנשי הציבור זנחו את אתרי התדמית בעבור פלטפורמות חינמיות ברשתות החברתיות.
בעוד שברשתות החברתיות אתם כפופים לכללי קהילה משתנים ואלגוריתם הדוחק בכם להשקיע כסף על פרסומות, באתר התדמית שלכם תוכלו להעביר כל מסר חוקי שתרצו וכן להניע גולשים לפעולה.
כתיבת השם שלכם או של העסק שלכם יובילו לתוצאות חיפוש בגוגל – אתר התדמית יהיה שם כדי למשוך גולשים, לעלות האהדה כלפיכם, להניע לפעולה, למצב אתכם כאמינים ומשקיעים בלקוחות/ציבור הגולשים וכן לסייע למוניטין שלכם בגוגל.

אתרי תדמית לעסקים ואנשי ציבור אינם לבד, כבר שנים שמוקמים אתרי תדמית למספר שנים (אתר מיני-סייט) עבור פרויקטים נקודתיים של חברות וארגונים, מוסד מסוים המעוניין לספק מידע מותאם עבור הפרויקט ולהשפיע גם על תוצאות החיפוש בגוגל ישקיע כספים רבים לצורך הסברה ושכנוע עבור פרויקט אחד בודד.

איך אתר תדמית הפך לכלי חשוב בניהול המוניטין?

על היתרונות הרבים של אתר התדמית מומחי דיגיטל שונים יכולים להתווכח שעות רבות, על עובדה אחת קשה להתווכח: גם בעידן הרשתות החברתיות, היתרון הגדול ביותר של הקמת אתר תדמית הוא הסיוע לתחום ניהול מוניטין.
אתר תדמית הנסרק בגוגל ומאפשר למומחה ניהול המוניטין לדחוק את התוצאות הישנות והתוצאות השליליות עליכם באמצעות תכנים מאתר התדמית שלכם דרך מאמרים בבלוג באתר ותכנים נוספים כדפים הנסרקים במנוע החיפוש בגוגל.
התכנים החדשים שיסרקו בגוגל יהיו תכנים מותאמים (הנכתבים ע"י כותבים המומחים לכתיבת תוכן שיווקי) בהתאם לצרכים העסקיים והאישיים שלכם, המסרים שאתם מעוניינים לקדם ושיופיעו לאנשים המחפשים את שם העסק שלכם או שמכם.

מומחה ניהול המוניטין יבנה את אתר התדמית כחלק מהפעילות הכוללת

בניית אתר תדמית אינה תורה מסיני, אך עדיין דורשת הבנה בבניית אתר בצורה המקצועית, העדכנית והמותאמת ביותר לצרכים שלכם.
חלק ממומחיות מנהל מוניטין מקצועי היא בניית אתרי תדמית, המשפרת את תוצאות המוניטין שלכם בגוגל ומסייעת בהדחקת תכנים שליליים ולא רצויים אל העמודים האחוריים.
בניית האתר משולבת כחלק מתכנית הפעולה האסטרטגית ומותאמת לכל לקוח, בהתאם לצרכים העסקיים והאישיים.
במידה ויש לכם אתר תדמית משלכם, מומחה ניהול המוניטין יוכל לבדוק אפשרויות לשיפור האתר הקיים במידת הצורך ובמקרה שאין צורך לבצע שיפורים והתאמות האתר הקיים עדיין ישמש כלי חשוב בניהול מוניטין.

 

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר